De kinderen van onze school kunnen worden opgevangen op alle dagen na schooltijd tot 18.30 uur en op de studiedagen van de school.

Sport BSO Nuenen

Bij Sport BSO Nuenen krijgt uw kind de ruimte die hij/zij nodig heeft met alle voorzieningen binnen handbereik. De nadruk ligt op sport en bewegen door allerlei tikspelletjes, behendigheidsspelletjes of balspelen maar we gaan ook voor natuurbeleving en avontuur. Lekker chillen, een boekje lezen, kleuren, plakken of lekker niks doen of huiswerk maken dat kan natuurlijk ook in ons gezellig clubhuis. Niks moet en alles mag, hoe gaaf is dat!

Kinderopvang Kids Society Erica

Kids Society Erica Nuenen biedt buitenschoolse opvang aan vanaf 4 jaar. Dit gebeurt onder leiding van professionele krachten. De betreffende kinderen worden met een busje naar Nuenen vervoerd. Het contact over de BSO verloopt via Kids Society Erica, Tel. : 040 263 55 15

Kinderopvang Anne

In ons gebouw is kinderopvang Anne gevestigd voor kinderen tot 4 jaar, deze beschikt over 8 kindplaatsen voor kinderen tot 4 jaar. U kunt Anne bereiken onder telefoonnummer 06 14 80 64 58.